Genesis IT bygger ut iFenix med stöd för färghandeln och ombudshantering
Vi på Genesis IT fortsätter att utveckla iFenix för att möta de breda behoven som finns bland våra kunder. Nu bygger vi ut stödet för färghandeln, med särskilt fokus på att bygga systemstöd för ombudshantering.
Smidigare hantering
Detta innebär att färghandelskedjor och butiker som arbetar med ombudshantering får en smidig lösning för att administrera orderflödet och fakturahantering direkt i iFenix. Med den nya funktionaliteten kan det enkelt hanteras som en naturlig del av affären och begränsa det manuella arbetet mellan kund och leverantör, kopplat till fakturering och kreditfakturor.

Ytterligare ett steg i rätt riktning
Med denna utbyggnad stärker iFenix sin position som ett modernt och flexibelt affärssystem som kan anpassas till olika branschers unika behov – från detaljhandel till specialiserade fackhandlare.
Vi ser fram emot att lansera stödet för färghandeln och bidra till ökad effektivitet och konkurrenskraft i branschen!